چگونه از دیدن تبلیغات مشابه جلوگیری کنم

تبلیغات ریتارگتینگ چیست, چرا تبلیغات مشابه مشاهده می کنیم, علت نمایش تبلیغات مشابهتبلیغات ریتارگتینگ چیست, چرا تبلیغات مشابه مشاهده می کنیم, علت نمایش تبلیغات مشابه هدف گذاری مجدد تبلیغات باعث می شود که تبلیغات مشابهی را در اینترنت مشاهده کنید. چگونه می توانیم از از دست دادن تبلیغات هدفمند جلوگیری کنیم؟ شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد. وقتی روی تبلیغی با موضوع خاص کلیک می کنید، تبلیغات دیگری با همان موضوع ظاهر می شوند. و شما فرار نخواهید کرد. این روش به اصطلاح تبلیغاتی دلیل اصلی نمایش مجدد آگهی شماست. در ادامه دلایل نمایش مجدد آگهی را بیان می کنیم. لطفاً، اولین باری که تبلیغی را می بینید، فرض کنید این تبلیغ یک فروشگاه بازی های ویدیویی در یک وب سایت است و روی آن کلیک کنید تا برای اطلاعات بیشتر به وب سایت آنها بروید. مطمئن ترین چیز این است که شما از ابتدا قصد خرید آن را نداشتید و از آن صفحه خارج شدید. واقعیت این است که پس از آن، تمام تبلیغاتی که در آن بازی می بینید از همان وب سایت یا تبلیغات هستند. به این نوع تبلیغات در فارسی ریتارگتینگ می گویند، هدف گذاری مجدد چیست؟ هدف گذاری مجدد یا ریمارکتینگ , هدف گذاری مجدد در تبلیغات ریتارگتینگهدف گذاری مجدد یا ریمارکتینگ , هدف گذاری مجدد در تبلیغات ریتارگتینگ هدف گذاری مجدد نوعی تبلیغات است که در آن مشتریان برمی گردند.هدف گذاری مجدد زمانی اتفاق می افتد که شما به جای انجام آنچه که شرکت در نظر دارد، از وب سایت یک شرکت بازدید می کنیدبه عنوان مثال، هدف یک تبلیغ‌کننده فروش یک بازی به شما است و وقتی بدون خرید از سایت بازدید می‌کنید، تبلیغ‌کننده شما را یک مشتری بالقوه می‌داند که می‌تواند یک مشتری واقعی باشد. گوگل ادوردز و فیس بوک پیکسل از فناوری کوکی برای این نوع تبلیغات (هدف گذاری مجدد) استفاده می کنند. به این ترتیب وقتی به وب سایتی که بازدید می کنید دسترسی پیدا می کنید، اطلاعات مرورگر بر روی سرور وب سایت آگهی دهنده ذخیره می شود تا تبلیغ کالای مورد نظر را به شما نشان دهد. این باعث می شود احساس کنید تبلیغ شما شما را دنبال می کند. آیا هدف گذاری مجدد همان تبلیغات هدفمند است؟ خیر، این دو روش تبلیغات با هم فرق دارند. در تبلیغات هدفمند، تبلیغ‌کننده اطلاعاتی شبیه به مشتریان بالقوه را برای محصول یا هدف تبلیغات انتخاب می‌کند تا آگهی فقط برای این گروه از افراد نمایش داده شود. به عنوان مثال، یک تبلیغ‌کننده می‌خواهد یک محصول بازی ویدیویی را برای افراد 15 تا 25 ساله که موضوع بازی را دنبال می‌کنند، به بازار عرضه کند.نمایش داده شود، بنابراین وقتی یک تبلیغ را می بینید، لزوماً مانند آنچه قبلا دیده اید نخواهد بوددر تبلیغات هدفمند، شرکت های تبلیغاتی مانند گوگل و فیس بوک از تاریخچه جستجو و کوکی های شما استفاده می کنند تا تبلیغاتی را به شما نشان دهند که با شخصیت شما مطابقت دارد. هدفمند، چرا تبلیغ کنندگان از این روش تبلیغاتی استفاده می کنند؟ هدف گذاری مجدد تفاوت تبلیغات هدف گذاری شده با تبلیغات ریتارگتینگ , تبلیغات هدف گذاری شده چیست؟تفاوت تبلیغات هدف گذاری شده با تبلیغات ریتارگتینگ , تبلیغات هدف گذاری شده چیست؟ می تواند نرخ تبدیل بالاتری از بازدیدکنندگان به مشتریان داشته باشد. بسیاری از مردم این نوع تبلیغات را ترسناک و برخی دیگر آن را آزاردهنده می دانند. کاربران اینترنت این نوع تبلیغات را ترسناک یا آزاردهنده می دانند زیرا بر اساس اطلاعات شخصی شما و گزارشات جستجوها و عملکرد شما هستند. در هر صورت این نوع تبلیغات برای یادآوری انجام می شود. به عنوان مثال به شما یادآوری می کند که قصد خرید یک بازی ویدیویی را داشته اید و شما را تشویق می کند که به سایت مقصد برگردید و اقدام کنید. مانند خرید، چون قصد خرید محصول را داشتید یا به آن محصول علاقه داشتید، مشتری بالقوه محسوب می شوید و به یک مشتری واقعی تبدیل می شوید، بنابراین این نوع تبلیغات اغلب از تبلیغات مشابه موثرتر هستند.تبلیغات هدفمند هم همینطور است، چون از اطلاعات و سوابق شما استفاده می کند، ممکن است احساس کنید که حریم خصوصی شما را مختل یا نقض می کند، چگونه با هدف گذاری مجدد تبلیغات برخورد کنیم؟ روش های مقاله با تبلیغات ریتارگتینگ ، چگونه تبلیغات مشابه را مشاهده نکنیم, نحوه مواجهه با تبلیغات ریتارگتینگروش های مقاله با تبلیغات ریتارگتینگ ، چگونه تبلیغات مشابه را مشاهده نکنیم, نحوه مواجهه با تبلیغات ریتارگتینگ بهترین راه برای مقابله با تبلیغات مشابه یا هدف‌گیری مجدد، استفاده از VPN است، همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، این نوع تبلیغات معمولاً با ذخیره کوکی‌ها در مرورگر شما ارائه می‌شوند.با این حال، می توانید از ذخیره کوکی ها برای بسیاری از وب سایت ها جلوگیری کنید. با این حال، باید بدانید که نام کاربری و رمز عبوری که ذخیره کرده اید نیز قابل سرقت است و از سوی دیگر، بسیاری از وب سایت ها اجازه استفاده از کوکی ها را بدون اجازه نمی دهند. شایان ذکر است که با این روش نمی‌توانید همه تبلیغات هدف‌گیری مجدد را حذف کنید، اما می‌توانید تا حدودی آنها را کنترل کنید. 1. تاریخچه مرور، کوکی ها و حافظه پنهان خود را پاک کنید. اولین راه حل رایج حذف این 3 جزء، یعنی تاریخچه مرور، کوکی ها و کش است. این ممکن است تبلیغات هدف‌گیری مجدد را حذف کند، اما توجه داشته باشید که اطلاعاتی مانند نام‌های کاربری و رمزهای عبور ذخیره‌شده نیز حذف خواهند شد. اطلاعات کمتری را به اشتراک بگذارید همانطور که قبلاً گفتیم شبکه های اجتماعی نیز این شیوه تبلیغات را انجام می دهند و جالب است بدانید که شبکه های اجتماعی را می توان بیشتر هدف قرار داد زیرا اطلاعات بیشتری در مورد شما دارند.با این حال، اگر می‌خواهید از تبلیغات هدف‌گیری مجدد رسانه‌های اجتماعی انصراف دهید، می‌توانید یک قسمت ثبت نام غیرضروری را ترک کنید.3. از سرویس تغییر VPN یا IP استفاده کنید. استفاده از VPN برای جلوگیری از مشاهده تبلیغات ریتارگتینگ ، VPN برای جلوگیری از تبلیغات مشابه , VPN یکی از روش های مقابله با تبلیغات ریتارگتینگاستفاده از VPN برای جلوگیری از مشاهده تبلیغات ریتارگتینگ ، VPN برای جلوگیری از تبلیغات مشابه , VPN یکی از روش های مقابله با تبلیغات ریتارگتینگ VPN تغییر آدرس IP شما را برای تبلیغ کنندگان دشوار می کند. وقتی از VPN استفاده می کنید، تنظیم کوکی ها برای وب سایت ها دشوارتر خواهد بود زیرا VPN IP شما را تغییر می دهد، به این معنی که وب سایت نمی داند به کدام IP تبلیغات را ارسال کند. زیرا برنامه‌های افزودنی مرورگر یا نرم‌افزارهای نصب شده روی رایانه شما سعی در مسدود کردن تبلیغات برای شما دارند. اکثر این برنامه ها فقط تبلیغات پاپ آپ را مسدود می کنند و توانایی حذف همه تبلیغات را ندارند. با این حال، نباید انتظار داشته باشید که همه تبلیغات شما را هدف قرار دهند. با این حال، می توانید از آن برای کاهش نمایش چنین تبلیغاتی استفاده کنید. از یک مرورگر خصوصی استفاده کنید برخی از مرورگرها ممکن است سابقه مرور و کوکی های شما را ذخیره نکنند. به عنوان مثال مرورگر hero یکی از مرورگرهایی است که می توانید از آن استفاده کنید.از آنجایی که مرورگر گوگل کروم یک محصول گوگل است، می تواند سابقه جستجوی شما را از تبلیغات کپی کندهمچنین می توانید از پنجره های خصوصی یا حالت ناشناس در مرورگر خود استفاده کنید تا کوکی ها و سابقه مرور شما ذخیره نشود. از موتور جستجوی خود استفاده کنید گوگل معروف ترین و محبوب ترین موتور جستجوی جهان است، اما به دلیل ارائه خدمات تبلیغاتی در قالب Google Ads، از تاریخچه جستجوی شما برای ارائه تبلیغات استفاده می کند. با این حال، شما می توانید موتور جستجو را تغییر دهید و از موتور جستجوی خود استفاده کنید DuckDuckGo یکی از موتورهای جستجویی است که تاریخچه جستجوی شما را نادیده می گیرد. رد کردن ذخیره سازی کوکی ها در بسیاری از وب سایت های خارجی، هنگام ورود برای اولین بار پیامی را مشاهده خواهید کرد که ذخیره سازی کوکی ها را تأیید می کند. در صورت امکان، بررسی را ادامه دهید و از صحبت های کوتاه و پایانی خودداری کنید. اگر می خواهید یک مرورگر خوب و بدون تبلیغات مزاحم داشته باشید، می توانید از روش هایی که ذکر کردیم استفاده کنید. با استفاده از تاکتیک های فوق ذخیره کوکی ها و تاریخچه وبگردی برای وب سایت مشکل خواهد بود و از این طریق می توانید با خیال راحت تر به مرور ادامه دهید.امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشدمنبع: سایت خوی

.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر و رنگ پس‌زمینه چت WhatsApp را تغییر دهید. نحوه تغییر تصویر پس زمینه صفحه …